Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 8 jun 2021 Anna Antonsson

Hej! Efter söndagens A-lags match för damer glömde min dotter en Haglöfs Corker Svart ryggsäck. Mindre modell. Om ngn har tagit hand om den så får ni gärna höra av er till mig på 0703423549.

• 31 maj 2021 Göran Johansson

Ser på eran foto album tagg. 2011 är senaste album från. Stämmer det?

• 27 mar 2021 Soham Dalo

Jonas kan inte komma idag

Rapportera

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

• 25 aug 2020 Viktor Bredberg

Cykel ”försvann” idag vid Björkängsvallen någon gång mellan kl 17-18. Den stod parkerad intill grinden vid naturgräsplanen medan P-10 hade träning. En svart Cresent, 7 vxl, fotbroms. Om någon ”hittar” den blir en just nu väldigt ledsen Holger glad... Viktor P-08

• 21 nov 2019 Lars-Göran Gustafsson

Frida mår inte riktigt bra och kommer inte till träningen idag.

• 14 nov 2019 Badria

Jag vill veta att fråga om ni byta tiden lördag fotboll barn 6-7 gammal år.
    Vilken dagen byta ni och var nånstans ?

• 3 nov 2019 yvonnethim

Har många fina minnen från alla fotbollsmatcher. Loppis som genomfördes varje år.
    Bergdalens spelade även bandy, då på Bodavallen.

• 3 nov 2019 Johan Pettersson

Ja..den fina gamla gräsplanen som var ojämn sluttade..och var vattenfylld dagar efter regn.
    Var en otrolig fin stämning i laget. Fanns väl 2 lag med grabbar. I stort sett från klasser på Engelbretskokan. Vi "värvades" av Bergdalens Ik genom att skolan fick förfrågan om det fanns intresse i skolklasserna. Vi var 10 år. Och alla bodde ju precis i närheten av skolan. Vi höll på i..kan det varit 8 år nånting..sedan kom vuxenlivet ifatt i form av värnplikt..så splittrades laget. Men de minnena man har därifrån, ja det är fantastiskt. Håller med. En härlig tid.