Avbryt

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 8 apr 2018 inesb

Hej,
    Instämmer med alla andra inlägg och vill mena att vi inte haft problem med Roger eller hans ledarskap.
    Hans engagemang för barnen kommer saknas och vi som föräldrar tycker att transparens saknas.

• 8 apr 2018 Matilda Drysén

Hej. Vi har inte sett några problem heller. Jag och min sambo samt Charlie har varit jättenöjda med Roger som tränare. Vi är också nyfikna på en förklaring och undrar vad som händer nu? Vi håller helt med nedanstående om att vi verkligen känt engagemang från Rogers sida. Charlie tycker detta är jättetråkigt.

Hälsningar Matilda (Charlies mamma)

• 7 apr 2018 Mana Piravogi

Hej,
    Vi är fler föräldrar som tycker att styrelsen är skyldiga oss en förklaring. Vi har inte heller haft några som helst problem med Roger som tränare.
    Vi väntar på svar!
    Hälsningar
    Familjen
    Piravogi Svensson (Edvins föräldrar)

• 7 apr 2018 Jonathan Schagerlind

Forts.

Jag kan bara tala för mig själv men jag tycker Roger har varit fantastisk och tycker det är oerhört tråkigt att han inte fortsätter. Hans engagemang i varje träning och även utanför kommer vara saknad. I de fallen August inte kunnat vara med pga av sjukdom eller annat kommer ett lika snabbt svar om tillfrisknande och hopp om att han snart kan komma och träna igen.

Är det en bred uppfattning som styrelsen har fått från föräldrarna i laget att Roger inte är rätt tränare för våra barn så låter jag det vara osagt. Men om merparten, likt oss, är väldigt nöjda med Roger så är det enormt tråkigt att klubben inte tar hand om sådan resurs på rätt sätt. Bra ledare växer inte på träd.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

• 7 apr 2018 Jonathan Schagerlind

Hej föräldrar,

Vill bara vädra mina tankar efter senaste inläggen. Jag vill reservera mig mot att jag inte har hela bilden klar för mig och det kan finnas saker som inte jag vet om.

Vi kan alla ha olika åsikter och det är så klart helt ok men det förefaller egendomligt när man inte tar upp synpunkter med vederbörande, i det här fallet Roger, utan väljer att gå bakom ryggen till en styrelse. Utan någon chans för Roger att ge sin syn på saken och kanske komma till en gemensam lösning.

Vad jag hört så handlar det om uttagningen till första matchen där en spelare tyvärr inte fick vara med. Det fick inte August heller. Sånt är livet. Han får vara med nästa match och hade jag haft en bättre lösning så hade jag tagit detta med Roger eller gjort mig själv delaktig.

• 6 apr 2018 Bergdalens IK

Rättelse: Prover på klubbline finns på Intersport Knallerian och ingen annan stans.

• 8 nov 2017 Hanna Thåst

Hej Roger och Emma. Ser inte i kalendern att det är nån fotbollsträning imorgon. Men visst är det det som vanligt?
    Hälsning Hanna, Sixtens mamma.

• 1 maj 2017 Freja Ekberg

Härligt! Ses i morgon

• 1 maj 2017 Roger Frej

Varmt välkomna till oss i Fotbollsskolan. Här ska vi spela fotboll i sann " Bra kompis"-anda och ha jättekul tillsammans. Ser fram emot 2/5 då vi ses igen / Roger Bergdalens IK