Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 28 feb Elin Bjärehed

Någon som fått med sig Simons vattenflaska efter träningen idag? En orange från Borås energi. Är namnad. Ta med på lördag isf.🙏

• 25 feb Elin Bjärehed

Hej! Vi är på jakt efter nya fotbollsskor till Simon. Är det någon som har ngr urväxta i st 35 som ni vill bli av med är vi intresserade av att köpa. Hör gärna av er direkt på 0739054520
    Mvh Elin

• 1 dec 2023 Fredrik Svensson

Hej Elin! Imorgon och framöver bli det inomhus i Lundbyhallen, dock kommer tiderna ändras fr.o.m nästa Lördag, läs tiderna på evenemanget i kalendern.

• 1 dec 2023 Elin Bjärehed

Hej! Blir det träning inne i morgon eller ute på planen?

• 23 sep 2023 Erin Lewis

Hello,
    Unfortunately Felix cannot make it today. He is in the blue group. Our sincere apologies!

• 4 feb 2023 Johan Hultman

Hej, Aston fick med sej fel jacka idag från träningen. En svart stl 134 (KappAhl) Någon som har hans ? En Everest stl 140 tror jag.

• 21 jan 2023 Elin Bjärehed

Hej Susanne Johansson
    Är ni på träningen idag?
    Jag tänkte på Simons tröja.
    Mvh Elin

• 14 jan 2023 Susanne Johansson

Hej Andreas Vibber!
    Skulle skriva till dig (men har inte hunnit innan nu) att Neo tog med den, när den låg kvar efter storasysters match.. Va så mycket folk så vi ville inte att den skulle försvinna! 😃

• 14 jan 2023 Andreas Vibber

Hej,

Efter dagens träning glömde Simon sin svarta träningsjacka. Vi har varit där och letat nu efter träningen men hittar den inte.
    Är det någon som fått den med sig hem, eller tagit hand om den får ni gärna höra av er.

• 13 nov 2022 Evelina Zetterström

Hej Elin,
    Ganska säker på att grabbarna kommer sälja bingolotter även i år. Dock har vi ännu inte fått någon information ifrån klubben, men lägger ut information så fort vi får det.